loading...
بخند تا دنیا بهت بخنده
هادی بادلی بازدید : 5 1392/09/23 نظرات (0)

یکی از فانتزیام اینه که برم قهوه خونه بعد یارو بپرسه قلیون میکشی ؟ بعد من با یه لبخند تلخ بگم : قلیون واسه سوسولاس ما یه عمره از زمونه میکشیم ! بعد توی دود قلیونای قهوه خونه محو بشم ...

   

بزرگترین فانتزیم اینه که شب عروسیم ، وقتی نشستم پای سفره عقد و عاشقانه دارم به شوهر ایندم نگاه میکنم
همه شاد و خوشحالند
بچه ها اون وسط دارن میرقصن و شادی میکنن
همسر ایندم داره با عشق بهم نگاه میکنه
وقتی عاقد عقد رو خوند و من 3 بار ناز کردم و زیر لفظی هم گرفتم آخرش بگم با اجازه بزرگترا نـــــــــــــــــــــــــخـــــــــــــــــــــــــــیر
وقتی همه این شکلی شدنO_o O_o O_o
شوهر آیندمم این جوری شد @_@ ?_O
بگم هه هه هه هار هار هار شوخی کردم بلــــــــــــــه

   

یــــکی از فــانتزیام ایـــنه کــه وقـــتی تــوی شــب تــوی خـــیابون دو لاینی داریم با مــــاشین مــیریم مـــاشینایی که از روبـــرو میـــان نـــور بــــالا کـــه میزنن چــــشم آدمـــو کـــور مـــیکنه مــاشینا یه امکاناتی داشتن کــه یـــه انـــگشتی از تــوی چـــراغ ماشین درمیومد میــرفت تو چـــشم ماشین مقابل که نور بالا زده و درش بــــیاره...!!!
خخخخخخ^ــ^

فانتزی من اینه که
تو عروسی اقوام یھو داد بزنم:
دوماد چقد انتره
عروس از اون بدتره!

   
   

یکی از فانتزیام اینه تلویزونو روشن کنم بگن نسل پشه ها منقرض شده،
یعنی لامصب از نفر یک کنکور شدن هم لذت بخش تره.

   

يعني با تمام وجود فانتزيم اينه كه دفتر انشاي معلم ادبياتمون را بخونم
بي صفت موضوع انشا داده
توصيف قبرستان
خدايي خواستم روز دفنش را توصيف كنم ها
خودم كه انشا نوشتم دوستم زنك زده ميكه من انشا ننوشتم خواهش ميكنم برام بنويس
براش تو 15 دقيقه انشا نوشتم صبح به معلمون ميكه خانوم 3 ساعت طول كشيد انشا بنويسم 4 بار باك نويسش كردم
هي
به احترام رفاقت بماند............
ناكفته نماند نمرمون 20شد

   

فانتزی من اینه که یه دخترو دار بزنم
.
.
.
.
.
.
.
همون دختری که امروز به رفتگر پیر خیابونمون گفت هی هویج برو کنار میخوام ردشم بعد با ماشین گرون قیمتش جوری گاز داد که تمام خاک هایی رو که رفتگر جمع کرده بود و به هوا پخش کرد آقا من نژاد پرست نیستم ولی این صحنه رو امروز دیدم از هرچی پولداره از خود راضیه متنفر شدم

   

فانتزیه من اینه بعد از عروسی برم سیب زمینی سرخ کنم خودم تند تند بخورم بعد که آقامون اومد بخوره محکم بزنم رو دستش بگم مال شامه
آی حال میده...
خخخخخخخ

   

یکی از فانتزی های بابام اینه که:
وقتی خواهرم لباساشو واسش اتو میزنه ؛ ازش پول نگیره ..!

   

یکی از فانتزیـام ایـنـه که وقتی یه ماشین ِ "مازاراتی" دیدم با عجله سوار شم بگم: چرا دیــر اومدی ؟؟؟؟؟ بعدش رو بکنم طرف راننده و بگم: ااااوه اوه بـبخشید فک کـردم بابـامه؛ بعـد پیــاده شم!

   

فاتنزی من اینه که برام مسیج میاد وقتی نگاه میکنم هرکی باشه بجز ایرانسل اغا نمیدونین چه دردی داره بدونی فقط ایرانسل که بهت اس میده

   

فانتزی من اینه مخاطب خاصی داشته باشم بعد غیبش بزنه و چندوقت بگذره پیداش بشه منم بگم:گفتنش خیلی سخته اما ازت ممنونم،تمام پیشرفتمو به رفتنت مدیونم،اونم با خاک یکسان شه،خخخ

   

یکی ازفانتزی هام اینه که
2تاپسرداشته باشم،فوق گودزیلا،همه ی دنیاروبهم بریزن و وحشی باشن
بعدبفرستمشون مدرسه غیرانتفاهی،که4ساعت اضافه ترنگه شون دارن ینی تاساعت4،وقتی اومدن خونه جنازه باشن بگیرن بخوابن منم ذوق کنم
بزارم1ساعت بخوابن بعدبفرستمشون کلاس بسکتبال،وقتی برمیگردن
چلاغ باشن منم بادیدنشون ذوق مرگ بشم
روحم شاد ویادم گرامی...
دیوونه هم نیستم،خو چیه مگه؟؟؟

   

فانتزع من اينه كه توي ٤جك اسم خودمو بذارم ارباب هر وقت وارد ساير شد م أون گوشه بنويسه خوش امدي ارباب ،. ، اگه بازم جك ميخائيل بايد ليك كنيد أخت شارژ ندارم. سلا متي همه مامانا

   

یکی از فاتزیام اینکه:
کنترل تلویزیون خونمون رو بردارم برم
دم این مغازه های صوتی تصویریاین تلویزیونایی
که گذاشتن بست ویترینو خاموش کنم:)

   

یکی از فانتزی هام اینه که وقتی صبح با صدای گوشی از خواب بلند میشم که برم مدرسه
ببینم از طرف مدرسه اس ام اس اومده که بگیر بخواب عزیزم امروز معافی ^_^
یعنی انقدر کیف میده که اصلا قابل وصف نیست ... =)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام لطفا در سایت بخند تا دنیا بهت بخنده عضو شوید و جوک اس ام اس هرچی دوست داریت در سایت قرار دهید تا دوستان استفاده کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقد خندیدین؟؟؟؟؟؟؟
    از کجا با سایتم اشنا شدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 124
  • کدهای اختصاصی