loading...
بخند تا دنیا بهت بخنده
هادی بادلی بازدید : 3 1392/09/23 نظرات (0)

 

ﺁﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺣﻤﻮﻡ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿــــﺮﻭﻥ ﻧﻮﮎ
ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﺵ ﭼﻪ ﺷﮑﻠـــﯿﻪ؟؟؟؟؟
ﺧــــــﺐ؟؟؟؟
ﺑﮕﻮ ﺧــــــﺐ . . !!!!!.
ﺻﻮﺭﺕ ﯾﺎﺭﻭ ﺩﻗـــﯿﻘﺎ ﻫـــﻤﻮﻥ ﺷﮑﻠـــﯿﻪ ، ﺗﻮﻭ
ﻓﯿﺴـــﺒﻮﮐـــﺶ works at ﺭﻭ ﻧﻮﺷـــﺘﻪ :
modeling
من میرم اسید بخورم..


مورد داشتیم به خاطر کلیپس عروس خانم,
نتونستن سفره بالا سرش بگیرن براش قند بسابند, مراسم عقد بهم خورده....


گزارش بازی ایران - آرژانتین
به نام خدا توی دروازه ه ه ه ه ه ه ه :))


یادش بخیر...
ما یه معلم فیزیک داشتیم وقتی حرف میزد آب دهنش مثل گلوله می پرید بیرون!!!!
عاغا یه روز ما یه غلطی کردیم ازش یه سوالی پرسیدیم....اومد درست جلوم داشت توضیح میداد که....؟؟؟
هیچی دیگه لطات نم نم بارون و تو کلاس حس کردم..//
معلم نبود که آبپاش مدرسه بود!!!!!


صبح رفتم از وانتی محلمون نیم کیلو گِـــــــــــل خریدم دیدم عـــــــه

وسطش ســــبزی هم داره ! :|
والاااااااااااااااا


خواستگار چیست؟!

هیچی نیست آروم باشید... دخترا آروم باشید... نفس عمیق... آقا اون خانومو بگیر تشنج کرد...


خیلی دلم میخواست همه سوتیای سریالارو از دلم پاک کنم و خیلی آروم بشینم این سریال آوای باران رو نگا کنم ولی آخه من چجوری شلوار رنگی روسری سه گوشه اون دختررو تو فرودگاه که زمان جنگ هم هست تحمل کنم؟؟؟؟؟آخه چجوری؟؟؟؟آآآآآآهاااای مسعولین که رفتین تو افق با شمام

یه زمانی اونقد تو این فیلما آدم پولدارارو بدبخت و بیچاره نشون میدادن واسه همون هیچ وقت دلم نمیخواست پولدار شیم!!!!!!!جل الخالق!!!تازه دیده شده یه زمانی خواستم فقیر هم بشیم!!!!!اصن یه وضعی>>>


من بعضی وقتا یه جوری خاطراتمو مرور می کنم

انگار قراره فردا تو امتحان بیاد!!!!!!!!!

.


والا.........


من نمیدونم این چه کاریه که همیشه میگن باید از صفر شروع کنیم ، من خودم یه بار از ۱۱ شروع کردم اتفاقا خیلی هم خوب جواب داد !!!

 

یکی اس داده:من عاشقتم!!...منم گفتم:بزن قدش!!..گفت یعنی توهم منو دوست داری؟؟گفتم نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم...:))))

 

از اینکه تو یکی دو ماه گذشته بارون نمیومد از همتون عذر می خوام

واقعاً وقت نکرده بودم ماشینم رو بشورم!
چند روز شستم و ماشینم .#!!!@#@#$#%%$^%$&

 

امـروز یـه پـسـره رو دیـدم .. داشـت گـریـه میـکـرد ...بـهـش گـفـتـم چـی شـده ؟؟؟

گـفـت دوس دخـتـرم تـهـدیـدم کـرده .. مـیـخـاد عـکـسـامـو پـخـش کـنـه ؟؟
من : غیر قابل نمایش
نلسون ماندلا : (^_^)
اون دختره که همش

تو مترو میبینمش : %_#

 

به طرف ميگن 12 تا جوجه داريم، 8 تا شو گربه ميخوره،
چندتاش ميمونه ؟
طرف اشك تو چشماش جمع ميشه
و ميگه: اون ديگه جاشونو فهميده همشونو ميخوره !

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام لطفا در سایت بخند تا دنیا بهت بخنده عضو شوید و جوک اس ام اس هرچی دوست داریت در سایت قرار دهید تا دوستان استفاده کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقد خندیدین؟؟؟؟؟؟؟
    از کجا با سایتم اشنا شدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 125
  • کدهای اختصاصی