loading...
بخند تا دنیا بهت بخنده
هادی بادلی بازدید : 4 1392/09/23 نظرات (0)

رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟
میگه کیلویی؟
گفتم پ... یهو داد زد خفه شو، چیه شما جوونا یادگرفتین میگین پ ن پ!
گفتم پنیرم میخواستم!
بدبخت کلی عذر خواهی کرد گفت :پنیر کیلویی بدم؟
گفتم پ ن پ متری بده!!!
بعد در رفتم... خخخخخ

دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته...اینا اشک شوقه!

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون گفتم مرسی آقا... می گه پیاده می شین؟ پ نه پ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد!

رفتم گل فروشی برا مخاطب خاصم گل بخرم.ب فروشنده میگم این گلا طبیعیه؟؟؟
ی نفر از اون طرف میگه:
پ ن پ سزارینه!!!!!!!!!!!!
بخدا مردم دارن از دس میرن!!!!!!!!
برا سلامتی همه کسایی ک دارن از دس میرن صلوووووووات.........

دوستم اومدہ تو اتاقم،قاب عکس رو دیوارو دیدہ و میگه:
داداشتههههههه؟؟؟
ميگم:آره
میگه:عکسشهههههههه؟؟؟
ميگم:پ ن پ خودشه،گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبيده به ديوار!!!

داشتم از دیوار بالا میرفتم همسایمون میگه:کلیدتو جاگذاشتی میگم پَ نَ پَ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم

عقد یکی از فامیلامون بود
عاقد گفت:عروس خانم آیا بنده وکیلم
عروس گفت:پَ نَ پَ شما وزیرید

داشتم با مخاطبِ خاصــــم تِلی میحرفیدیم گفت: داشتم ریشمو میزدم, زدم خط ریشمو ترکوندم. خراب شد :(
گفتم: همون ک بغلِ گوشِته میگی خط ریش؟
گفت: پ ن پ,,, خط ریشِ دماغمو میگم!
من:0

رفتم مغازه واسه همسری هدیه بخرم به فروشنده میگم این پیراهن سایز خودتون میشه؟؟ میگه یعنی اندازه ی منه؟؟؟
منم گفتم پ ن پ میخاسم ببینم اگه اندازه توئه برندارم سواله میپرسی اخه؟؟؟

از خونه زنگ زدم فست فود غذا بيارن طرف ميگه بفرستم واستون؟؟
ميگم پ نه پ آپلود كن لينكشو بده دانلود ميكنم!!!

رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه ؟؟؟
یه دختر بچه ۵ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه !
به جون خودم من تا ۱۲سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !

رفتم کارای فارغ التحصیلیمو بکنم 2 ساعت معطل بودم بعد خانومه میگه شما دانشجوی این دانشگاهین
گفتم :پَ نَ پَ فرستاده سازمان مللم او مدم ببینم شما نمیخواین افتخار بدین تو دبیرخونه سازمان کار کنین
لنگ یه آی کیو مثل شمام

به دوستم میگم این پلنگه؟میگه پ ن پ شیره خالکوبی کرده جلب توجه کنه!!!!

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!
:)

رفتیم غار علی صدربه رفیقم خفاش نشون دادم میگه وای خفاشه !میگم پ ن پ بتمنه اجاره خونه گرونه فعلا این جا سکونت داره.

تو کلاس هی میگیم “استاد خسته نباشید” ، استاد میگه یعنی وقت تمومه ؟ گفتیم پَ نَ پَ همین الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ۱ ساعت به تایم کلاس اضافه شده !


فامیلمون اومده میگه شما دانشجویی ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گیر کردم !


توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !


دندونم سیاه شده ، میگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ این یه دونه خارجیه مدل Black Edition !


ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !


کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ۱۹٫۹۹ ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید !

رو آسانسور نوشته 4.دوستم میگه ظرفیتشه؟ پـَـــ نــه پـَـــ مواد لازم واسه ساخت آسانسوره

دوستم میگه هرکی بره حج، بهش میگن حاجی؟ پـَـــ نــه پـَـــ بهش میگن حجی مجی لاکرجی =))

داشتم غذا میخوردم با خواهرم مگس اومد رو غذا گفت بزنم بره؟ پ ن پ براش خورشت بکش زشته مهمون حبیب خداست!!

تو مزرعه بودیم گوساله داشت شیر میخورد از مامانش دوستم گفت داره شیر میخوره؟ پ ن پ داره مامانش و باد میکنه مثل بادکنک بفرسته هوا

خربزه خريدم اومدم خونه،خواهرم ميگه خربزه است؟ ميگم په نه په هندونه است داره مسخره بازي در مياره.

رفتم گل فروشي،ميگم ببخشيد كاكتوس هم داريد، ميگه واسه دكور ميخواين؟ په نه په تو خونمون شتر پرورش ميديم، ميخوام يه وقت احساس غربت نكنن حس كنن خونه خودشونه!

برف اومده بود با بچه ها اومديم تو كوچه يه آدم برفي درست و حسابي ساختيم با دماغ و چشم و دهنو و دكمه و خلاصه همه چي. همسايمون خيلي فانتزي اومد دم در گفت :: وااااااااي ي ي ي اينو خودتون درست كردين . گفتم ::: په نه په! ميكلانژ همين پيش پاي شما اينجا بود.

رفتم درمونگاه , منشيه ميگه : مريض شماييد؟ ميگم:په نه په! من ميكروبم , اومدم خودمو معرفي كنم!

ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام لطفا در سایت بخند تا دنیا بهت بخنده عضو شوید و جوک اس ام اس هرچی دوست داریت در سایت قرار دهید تا دوستان استفاده کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقد خندیدین؟؟؟؟؟؟؟
    از کجا با سایتم اشنا شدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 117
  • کدهای اختصاصی