loading...
بخند تا دنیا بهت بخنده
هادی بادلی بازدید : 1 1392/09/23 نظرات (0)

پسرعمه م اومده خونمون بعدتبليغ ماهيتابه آگرينونشون داده.بعدازتموم شدنش عميقارفته توفكر...بهش ميگم چي شده؟
ميگه اينجاگفت خونه باآگرين خونه ميشه...يني ماالان آگرين نداريم پس اونجايي كه داريم زندگي ميكنيم كجاس؟طويله س يني؟بعديني ماگوساله ايم؟؟؟؟؟؟؟
ومن مونده بودم راه افقوچه طوري برم زودترميرسم!!!!
پسرعمم:|
ماهيتابه آگرين:)))))))
بسته ي آموزشي بالابالا:((((((
لازمه قيافه ي خودمم توصيف كنم؟

75 سانــــت بــــرف رو زمینــــه بابــــام اومــــد کولـــــر رو روشــــن کـــرد وبعـــد 2 دقیقــــه خامــــوش کــــرد.
حـــالا بابــــام: آخیـــــش چقـــــدر دلــــم براش تنــــگ شــــده بـــود. خامـــوش کــــردن کــــولر رو میگــــــم ^_^
مــــــن: در حال بغل گرفتــــم شومیــنـــــه با 354 درجـــه سانتـــی گــراد.
هنــــوزم کــــه هنــــوزه دارم میــــلرزم اصــــن دنــــدونام از هــــم جـــدا نمیشـــــه

نــــه ایـــن فک و فامیلــــه داریـــم؟

اغا پدر بزرگم میگه بابام وقتی به دنیا اومد گیر داده بود که اسم بابای منو بذاره ادیسون شما فرض کن . حطمن (حتمن ) تو مدرسه بهش میگفن ادی چطوری برقو اختراع کردی؟؟
فکو فامیله داریم ایا ؟؟؟ پدربزرگه ما داریم؟؟؟؟
قیافه ادیسون تو قبر0_o
بابای ما با اسم ادیسون *_*

به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم؟
گفت:
سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده.
ماکروفر :|

عاغا چرا من هررروقت به بابام ميگم بابائي عزيزم خوشگلم عسلم........سريع بابام نطقمو قطع ميكنه ميگه عزيزم تهشو بگو چي ميخواي؟؟چرا بابام محبت منو باور نداره واااقعا چرا؟؟؟؟هر چند كه اخرش يه چيزي ميخوام!!!خخخخخ.
شامپو و صابوني كه من استفاده ميكنم ماركه!!آخه خيلي من باكلاسم البته ريا نشه ها!!خخخخخخ.عاغا هروقت ميخوام پولشو از بابام بگيرم كلي بايد تعظيم كنم و چاپلوسيو لوس كردن كه ديگه جاي خود داره.خلاصه برا اينكه اين مراسم دير به دير باشه مجبورم از سيستم قطره اي استفاده كنم يعني:دو قطره شامپو درون دو ليتر اب حل كرده تا به زور كف كند !!!بعد كلي كلاس بذارم كه شامپوم گرونه!!!
نه واقعا ميخوام بدونم بابائه داريم؟؟؟!!!!!

مامانم داشت ب بابام میگف خالم اینا10کیلو ماهی گرفتن!!حالا مکالمه مامان بابام!!!!!
بابام:چرا اینقد زیاد؟؟؟؟؟؟
مامانم:خو بچه هاش گوشت قرمز نمیخورن!!
بابام:ماهی میخورن؟
مامانم:نه!از بچگی بهشون نداده الان ناز میکنن!!!!!
بابام:ما ک هر اشغالی روبه(اشاره ب ما)اینا میدادیم اینا چرا نمیخورن؟؟
ما:(((((
آشغالا:)))))))
بابام^__^
محبت میچیکه ازشون:)

دوستم تازه خط گرفته بود نمیدونس تک یعنی چی!!!!!!!
با کلی توضیح و تفاصیل حالیش کردم بعد بهش تک زدم اس داده همون ک تو میگی!!!!!!!!
ن توروخدا این الان یعنی

چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دختر عموی گودزیلام داشت مشقاشو مینوشت آبجیش از کنارش رد شد پاش رفت رو خدکش(خط کش خودم سواد دارم)ای بچه خط کشش شکست حالا دختر عموم با قیافه><اینجوری از دماغش بخار میزد بیرون برگشته ب آبجیش میگه:شایسته خانم حواست کجاس خو چشاتو واکن زدی عاطفشو (فاتحه)خوندی حالا من چجوری برم ب خانمم بگم آبجی بزرگترم جلو پاشو نگا نکرد خط کشمو شکوند
شایسته باهنه دومتر باز@_@
فاتحه$_$
جمع خوانواده#_#

دیشب سرم درد میکرد از درد ناله میکردم
بعد گودزیلامون اومده میگه:خاله چرا داری ناله میکنی؟
میگم:سرم درد میکنه
میگه:خوب برو پیش دامپزشک



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اینم خواهر زادس ماداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیشب مامانم داشت پیاز سرخ میکرد رفتم پیشش گفتم:اوووووم مامان چی میخوای درست کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
گفت:مرگااااااااااااابه
من:☺مرگابه با پیاز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخ
مامانم:☻اررررره واس مرد زندگیم میخوام درس کنم (منظورش بابام بود خخخخ)
منم سریع رو به بابام کردمو گفتم:مرد زندگیش بیا تحویل بگیییییر

اخه اینم مامرده ماداریم؟؟؟؟]خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدایا این شادیا رو از ما نگیر

دیروز با مامانم و داداشم نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم سر ی موضوعی...
مامانم میخواست بگه:سیبو وندازی بالا 1000 تا چرخ میخوره!
حالا چی بگه خوبه؟؟؟!!
گفت:
.
.
.
.
.
.
اسبو بندازی بالا 1000 تا چرخ میخوره :0
من :)))
مامانم ^-^
سیب :0
اسبه که پرت شده به طرف بالا :|
فامیل و فکه من دارم عایا؟؟؟!!!

جمعه اگه خدا بخواد مامانم وخواهر بزرگم راهی کربلا میشن‏(ان شالله روزی شما‏)‏ ومن ازالان خودمو برای سوءهاضمه شدید آماده کردم چون هیچ کدوممون بلد نیس درس حسابی آشپزی کنه . . . ومهم تراینکه روز اربعین نذری شله زرد داریم که کسی ازماها به عمرش نپخته حتی داداش آشپزم‏!‏ (خدا رحم کنه امسال چی به خورد مردم میدیم !!) ‏
ولی جدا ازشوخی من خیلی نگرانشونم بچه ها نمیخوام لایک کنید فقط برای سلامتی همه زائرای امام حسین‏(ع‏)‏ یه صلوات بفرستید.

دخترعموم كلاس اول توخونه از رو درس آب بابا 1بارمينويسه وبه جاي نوشتن املا ي اونروز سركلاس تقلبي تحويل معملش ميده غافل ازاينكه املا از درس ديگه بوده
ما همچين خانواده متقلبي داريم كه سرخودمون هم شيره ميماليم

خواهرم خطاب به گودزیلای خانواده (برادرزادم‏)‏: ‏
خواهرم : حسین حضرت ابراهیم میخواس چه کسی رو قربونی کنه؟ ‏
گودزیلا : حضرت اسرائیییییییییییییل =)) !!!!!!!!!!‏
ما0.o
الان مخفیش کردیم نیروهای اسرائیل دربه در دنبالشن

تلویزیون بچهه رو نشون داد حافظ کل قرآن بود . بابام گفت یاد بگیر نصف توئه . یهو باباشم نشون دادن که اونم حافظ کل قرآن بود بابام کانالو عوض کرد
فک و فامیله داریم

دو سـال پـیش خـونه مـادربزگم بـودیم شـب سـاعت 12 بـود هـر کـسی یـه گـوشه خـوابیده بـود دایی کـوچیکم نـامزد بـود کـنار دایی بـزرگم خـوابیده بـود گـوشی دسـتش بـود با نـامزدش پـچ پـچ میـکرد و لاو مـیترکوند دایی بـزرگم گفت:حـسام بـسه قـطع کـن فـردا مـیخوام بـرم سـرکار بـگیر بـخواب

دایی حـسامم گـوش نکرد بـه حـرف زدنش ادامه داد دایی بـزرگم دوباره حـرفشو تـکرار کـرد بـازم گـوش نکرد

یـهو دائیم گـوشی رو از بـغل گـوشش کـشید کـوبـوند تـو دیـوار گـوشی مـتلاشی شـد ..گـفت:طـرف خـوابید؛ حـالا تـو هـم مـیخوابی یـا بـخوابونمت؟!

دایی حـسام O_O

مـا قـبل از شوکه حـادثه O_^

مـا بعد از شـوکه حـادثه ^_^

فک و فامیل بی اعصابه داریم؟!!

با دوستم تو کوچه راه میرفتیم
دوستم نگاه کرد اخر کوچه زمین رو کندن
منم نگاه کردم دیدم نوار زدن که خطر سقوط و ... وبرای اینکه این نوار رو دور چاله ای که کندن بزنن چندتا شاخه درخت گذاشتن داخل خاک هایی که در اوردن
یکدفعه دوستم برگشته میگه چرا زمین رو میکنن و درخت میکارن وسط کوچه پس ماشین ها چطوری برن و بیان
من :-__-
شاخه های درخت داخل خاک /:
کارگران مشغول کار /:
درخت های کوچه /:

مامانم یه کوکو درست کرده متشکل از قیمه، مرغ و بادمجون و قورمه سبزی که تو طول هفته خورده بودیم :|
اسمشم گذاشته "آنچه گذشت"...
بله میبینید که چه مامانه خوش سلیقه ای دارم :|-

 

آغا چند وقت پیش آنتن دیجیتال خریدیم مامان گرام صدام کرده میگه بیا ببین این سیندرلا موجود نیست چیه مینویسه تو صفحه ی تلوزیون, رفتم دیدم نوشته سیگنال موجود نیست. هیچی دیگه قراره مامانم ی لغت نامه ی جدید به ثبت برسونه.
سیندرلا = سیگنال

رو مبل نشسته بودم داشتم 4جوک میخوندم,شوهرم اومد نشست کنارم گفت چه خبر عزیزم.چیکار میکنی؟منم با تعجب نگاش کردم گفتم إإإإإ تویی؟ گفت پس میخواستی کی باشه؟گفتم فکر کردم پسر همسایه ست! شوهرم o_O من :-D نمیدونم چرا باهام قهر کرد.فکر کنم با پسر همسایه مشکلی داره. شوهره من دارم:-!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام لطفا در سایت بخند تا دنیا بهت بخنده عضو شوید و جوک اس ام اس هرچی دوست داریت در سایت قرار دهید تا دوستان استفاده کنند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقد خندیدین؟؟؟؟؟؟؟
    از کجا با سایتم اشنا شدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 118
  • کدهای اختصاصی